شیواشیوا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ی ناز من

خاله مینو

1390/10/26 18:04
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

الان که داشتم وبلاگ های دخملای گلم آپ می کردم دوست عزیزم مینو زنگ زد .او ازدواج کرده و از من خیلی دوره او توی شهر دیگه و من توی شهر دیگه ام تا پارسال با هم همکار بودیم زیاد با هم رفت و امد داشتیم هر وقت خونمون می اومد اینقدر شیوا رو می چلوند محکم ماچش می کرد و گازش می گرفت که من دعواش می کردم همیشه می گفت من نسبت به شیوا حق آب و گل دارم .چون زمانی که باردار بودم همش برام لواشک و گوجه و... ویارانهخوشمزهمی اورد من هم می گفتم منم به موقع اش تلافی می کنم قلب

اما الان خیلی از هم دوریم .خیلی دلم برای اون روزهایی که با هم بودیم تنگ شده دل شکستهناراحتگریهیاد اون روزی می افتم که تولد دو نفره برا خودمون گرفتیم (هر دومون متولد یک ماه هستیم)به جای شمع دونه های کبریت روی کیک گذاشتیم و کلی خندیدیم و همه ی کیک تولد را دو نفری خوردیم اخ یاد اون روزهای خوش بخیر هر جا که هست انشالا دلش خوش وسالم و پایدار باشد ماچ

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

dp
26 دی 90 22:20
سلام . اولین قهقهه بلند ملیسا : موضوع یادداشت جدید من هستش . ممنون میشم با حضور خودتون این حقیر رو سرافراز کنید و از طرفی هم با گذاشتن یه یادگاری تو قسمت نظرات ، ولو یک سلام ، روزهای خاطره انگیزی رو برای دخترم رقم بزنید . منتظر شما هستیم .