شیواشیوا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ی ناز من

ماله خودمه

1391/7/24 16:51
569 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته آپ نکردم .امیدوارم دخملای گلم این کم کاری منو ببخشن. اخه این روزا هم باید به شغلم برسم و هم به خانه داری و مهمتر از همه بچه داری دیگه وقت کمی می مونه تا خاطرات روزای شیرین دخترای گلم بنویسم. الان شیوای گلم سه ساله شده و آوای کوچولو یک ساله .امسال جشن تولد دوتاییشون 7مهر که تولد امام رضا هم بود گرفتیم.شیوا ابجی کوچولوشو خیلی دوست داره اما یه وقتایی اسباب بازی ها رو به آوا نمیده و آوا گریه کنان به طرف من میاد و من هر چی به شیوا میگم که اسباب بازی ها مال دوتاییتونه به گوش شیوا نمیره که نمیره و این جنگ و دعوا سر اسباب بازیها هر روز ادامه داره .هر وقت می خوایم چیزی بخریم شیوا میگه برا آوا هم بخر و من خوشحال از اینکه چقدر هوای ابجیش داره دوتا دوتا خرید می کنم اما تا میایم خونه شیوای قلدر باز جمله همیشگی خودشو ((ماله خودمه)) تکرار می کنه .امان از دست این دخملای شیطون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
24 مهر 91 22:21
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.