شیواشیوا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

فرشته ی ناز من

بی بی می خوای !!!!!!!!!!!!!!!

1390/3/19 19:00
352 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای شام بیرون  رفتیم . من و علی و خواهرم و شیوا جون . هر کدام یه چیزی سفارش دادیم از اونجایی که شیوا خیلی بد غذاست و معمولا چیزی بدون محرک (منظورم گذاشت کارتن و سی دی های سرگرمی کودکان )نمی خورد چیزی براش سفارش ندادیم . غذا گرفتیم و رفتیم توی پارک روی چمن ها نشستیم و شام خوردیم .

شیوا هم فقط با قاشق خوارکی ها را این ور و اون ور می ریخت و بازی می کرد . مدام می رفت اطراف قدم میزد و دوباره می آمد کنار ما یه بار که نزدیک ما امد دستش دراز کرد و گفت :بی بی می خوای ؟ (منظورش از می خوای می خواهم  بود ) ولی از (بی بی ) چیزی سر در نیاوردم من زیاد توجه نکردم اما دوباره گفت: بی بی می خوایییییییییییی و من یه تکه کباب برگ بهش دادم و او خورد خیلی خوشحال شدم چون هیچ وقت به میل خودش چیزی نمی خورد .

رفت و دوباره آمد و دوباره گفت بی بی من هم یه تکه کباب دیگه بهش دادم  متوجه شدم که به کباب می گه بی بی علی خیلی ذوق می کرد که شیوا خودش غذا می خورد .و اون شب کلی به بی بی گفتن شیوا خندیدیم و شیوا هم یه سیخ بی بی خورد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)